Kupiłem 318i, brak był ciepłego nawiewu więc wymieniłem szczotki
w pompce elektrycznej i ogrzewanie było ale bardzo szybko "stygło".
Pomysł pad na termostat bo dolny wąż ciągle był zimny.
Teraz jest ciepło więc ciężko określić jak z tym ogrzewaniem.
Problem pojawił się gdy oddałem auto do warsztatu na wymianę termostatu,
zbiorniczka wyrównawczego (brak pływaka) i poprosiłem o sprawdzenie profilaktycznie pompy wody.
Pompa miała zostać sprawdzona także ze względu na charakterystyczne "wycie"... "buczenie"
Mechanik zmienił cały płyn na rekomendowany przez BMW, zmienił pompę,zbiorniczek i termostat.
Po wykonaniu jazdy testowej poinformował nas że wąż na dole nadal jest zimny, słychać bulgotanie i że to prawdopodobnie uszczelka.
Wiem że to myślenie życzeniowe ale może macie lepsze pomysły niż ściąganie głowicy.
Proszę o pomysły
318i N46 Uszczelka pod głowicą? Może jednak niekoniecznie?
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 kwie 23, 18:09
- BMW: 318i
- Rocznik: 2006
Moze byc niestety uszczelka. Jaki przebieg?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 5 Odpowiedzi
- 6805 Odsłony
-
Ostatni post autor: akimbo
-
- 0 Odpowiedzi
- 132 Odsłony
-
Ostatni post autor: E90Forum.pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 145 Odsłony
-
Ostatni post autor: E90Forum.pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 150 Odsłony
-
Ostatni post autor: E90Forum.pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 148 Odsłony
-
Ostatni post autor: E90Forum.pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 208 Odsłony
-
Ostatni post autor: E90Forum.pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 80 Odsłony
-
Ostatni post autor: E90Forum.pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 45 Odsłony
-
Ostatni post autor: E90Forum.pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 74 Odsłony
-
Ostatni post autor: E90Forum.pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 46 Odsłony
-
Ostatni post autor: E90Forum.pl