Analiza logów

Kodowanie, programowanie. INPA, NCS, ETK, bimmer-tool, Btool. Tutaj jest miejsce na pytania i porady w zakresie diagnostyki/kodowania/programowania.
DAVE69
Posty: 7
Rejestracja: 23/03/21, 18:35
BMW: E90 N52B25
Rocznik: 2005

Analiza logów

Post autor: DAVE69 »

Witam,
sprawa dotyczy silnika bmw N52B25 po remoncie, remont z powodu palenia dużej ilości oleju.
Problem mój polega na świecącej ikonce CHECK ENGINE, po podpięciu komputera pokazuje błąd 2A2F i po jakimś czasie potrafi wyrzucić drugi 2A2E

Oglądałem już filmiki o diagnozie sond, i korekt. Tutaj na jednym z zamieszonych filmików jest korekta długotrwała bank2 jest na 6.78 co by mogło wskazywać na jakieś lewe powietrze.

Chciałbym wkluczyć sondy lamba, stąd moje pytanie. Na filmikach jest mowa o pracy sond od 0,1 do 0,9
moje przed katem trzymają 2.0V a przy dodaniu obrotów rosną do 3.0V i powyżej.
za katem wydaję mi się że dobrze pracują od 0,01 do 0,9 przy dodaniu gazu.

Druga sprawa, to masa przepływu powietrza u mnie na pokazuje na jałowych około 8,68 kg/h po dodaniu gazu okło 2k obrotów rośnie do około 41 kg/h
To mogło by wskazywać na przepływkę

I tutaj moje hipotezy:

Mechanik ktory remontował silnik mówił że filtr powietrza był bardzo stary. Więc możliwe że przeplywka fakytcznie jest tutaj winowajcą

z powodu palenia dużej ilosci oleju, katy przestały domagać. Stąd pokazuje zbyt ubogą mieszankę.

Mógłby ktoś pomóc mi przeanlizować dwa zamieszczone filmiki, i ewentualnie doradzić co faktycznie może być przyczyną.




ODPOWIEDZ

Last 10 Members Who Visited This Topic. Total 12 visits

Nirmux (1), Fresh (1), Patryk (1), spinecki (1), DAVE69 (8)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości