Witam,
sprawa dotyczy silnika bmw N52B25 po remoncie, remont z powodu palenia dużej ilości oleju.
Problem mój polega na świecącej ikonce CHECK ENGINE, po podpięciu komputera pokazuje błąd 2A2F i po jakimś czasie potrafi wyrzucić drugi 2A2E
Oglądałem już filmiki o diagnozie sond, i korekt. Tutaj na jednym z zamieszonych filmików jest korekta długotrwała bank2 jest na 6.78 co by mogło wskazywać na jakieś lewe powietrze.
Chciałbym wkluczyć sondy lamba, stąd moje pytanie. Na filmikach jest mowa o pracy sond od 0,1 do 0,9
moje przed katem trzymają 2.0V a przy dodaniu obrotów rosną do 3.0V i powyżej.
za katem wydaję mi się że dobrze pracują od 0,01 do 0,9 przy dodaniu gazu.
Druga sprawa, to masa przepływu powietrza u mnie na pokazuje na jałowych około 8,68 kg/h po dodaniu gazu okło 2k obrotów rośnie do około 41 kg/h
To mogło by wskazywać na przepływkę
I tutaj moje hipotezy:
Mechanik ktory remontował silnik mówił że filtr powietrza był bardzo stary. Więc możliwe że przeplywka fakytcznie jest tutaj winowajcą
z powodu palenia dużej ilosci oleju, katy przestały domagać. Stąd pokazuje zbyt ubogą mieszankę.
Mógłby ktoś pomóc mi przeanlizować dwa zamieszczone filmiki, i ewentualnie doradzić co faktycznie może być przyczyną.
[BMW E90 N52B25] Analiza logów
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post