[BMW E90 2006] Problem z zaworem regulatora turbodoładowania
Po wymianie silnika mam dwa błędy z którymi nie mogę sobie poradzić.
Po przeskanowaniu systemów programem delphi wyskoczyły mi błędy:
449A- Zawór regulatora turbodoładowania-nieciągły
483D-Funkcja, aktuator prczzepustnicy-nieciągły
Przy wcześniejszym silniku wszystko pracowało ok.
Przełożyłem wszystkie podzespoły silnika z wcześniejszego i nic, dalej te same błędy wyskakują.
Turbo miałem regenerowane i pracowało fajnie,teraz na wolnych obrotach trzeba mieszać biegami gdyż turbo wstaje dopiero tak około 2,5 tyś obrotów, a przy gaszeniu silnika szarpie tak jakby klapa dławiąca nie zamykała się.
Trzeba może te elementy wykonawcze zaadaptować ?
Mogą być zapieczone kierownice turbosprężarki albo może powypalane łopatki turbiny... i wtedy też sypie dokładnie te same błędy.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 3278 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: spinecki
-
- 1 Odpowiedzi
- 1133 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: spinecki
-
- 0 Odpowiedzi
- 3587 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Interowiec
-
- 1 Odpowiedzi
- 6990 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 6 Odpowiedzi
- 8721 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MrSkrzat
-
- 0 Odpowiedzi
- 4681 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Rafałbmwe91
-
- 9 Odpowiedzi
- 6336 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kroko91
-
- 4 Odpowiedzi
- 1049 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adam1209
-
- 0 Odpowiedzi
- 693 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: E9xForum.pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 745 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: E9xForum.pl