[BMW E90 2009 318d N47A] Problem z zapalaniem

Klimatyzacja nie chłodzi? Elektryka wariuje? Zmiana głośników? Tutaj jest miejsce na kwestie związane z tymi systemami.
krys2808
Posty: 2
Rejestracja: 16 gru 19, 19:31
BMW: e90
Rok produkcji: 2009

#1

Post autor: krys2808 »

Witam forumowiczów, jestem nowy tutaj i mam problem z moim e90 2009 rok a teraz do rzeczy.
Problem jest z zapalaniem silnika N47A 318d 143 KM miala jak samochud kupilem jakies+-5 lat temu nowa mapa i teraz ma +-200 i smiga jak zyleta. Muj problem zaczoł sie nie dawno to znaczy silnik niechce zapalac(co ciekawe czasami) gubi traci się
data i godzina na wyswietlaczu i najwarzniejsze niema daty wymiany oleju po nacisnieciu start stop rozrusznik chce zkrecic i cos go odcina zakreci sekunde pul obrotu silnika i koniec dodam ze bateria nowa zainstalowana rozrusznik nowy bosch wszystkie kable +- wyczyszczone plus dodalem dodatkowy nowy - DME przekaznik nowy jak pisalem aku nowe i choc podloncze iny samochud kablami nic nie daje autko sprawdzony kompem w domu IMPA WOW Rheingold zasadniczo zero błęduw niekiedy zapisze obd AOB3 błond a najlepsze jest to ze jak sie popcha zapali to tyka jak zegarek i co dziwne tydzien dwa miesionc zero problemu guziczek tyka i jak ma chumor guzik i nic samochodem jezdzi zona wiekszośći i to zaczyna byc uciazliwe wszystkim za jakom kolwiek pomoc sugestie zgóry Bardzo Dziekuje.
Awatar użytkownika
Jarando
Posty: 16
Rejestracja: 5 cze 19, 9:17
Lokalizacja: Mallow/Żywiec
BMW: E90
Rok produkcji: 2005

#2

Post autor: Jarando »

Klema IBS???
W pierwszej kolejności sprawdź czy nie wypięła się jakaś wtyczka (zwłaszcza niebieska) przy plusowej klemie na akumulatorze.
Możliwe również, że rozrusznik kończy swój żywot.
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność