E91 325i 475 Sapphire Metalic Black
: 18 lut 24, 17:56
No to znowu historia zakupu jako wstęp: Miało być E39, miało być E46, a na E90 nawet nie patrzyłem, bo N jak nie kupuj huehue. Niestety SCT porobiło swoje i polskie klasyfikacje Euro patrzą na rok produkcji, a nie faktyczną normę Euro auta, więc uznałem, że lepiej po prostu kupić auto które spełnia Euro 4 według cepiku. Do wyboru miałem de facto E90 i rarytasy E46 z końca produkcji. Ostatecznie znalazłem tę trójeczkę w okazyjnej cenie i ją kupiłem. Okazyjna, ponieważ trzeba w niej zrobić rozrząd, oraz skrzynia wymaga remontu mechatroniki. W zamian za to blacharsko jest idealna, przeszła niedawno kompletny remont zawieszenia, a samo wyposażenie jest również całkiem przyjemne.
Oto jak się prezentuje świeżo po myciu (muszę sobie kupić ręcznik do samochodów):




VIN: WBAVS11000FR57209
Opcje:
Editions and packages
Co ogarnąłem?
Co trzeba ogarnąć?
Aktualny stan pieniędzy wyrzuconych w błoto w sensie na samochód:

No, jak na auto które mam tydzień "trochę" pieniędzy poszlo, ale tak to jest jak robi się rozrząd.
Przebieg: Przebieg auta to 285000km. Sprawdzone w bazie BMW, wszystko ideolo
Generalnie z auta jestem strasznie zadowolony. Idealne dla mnie, czyli ciekawe, można cos w nim zrobić, a zarazem nie jest dziurą bez dna na którą trzeba wydać 30k by doprowadzić do używalnosci tak jak mojego E46.
Oto jak się prezentuje świeżo po myciu (muszę sobie kupić ręcznik do samochodów):




VIN: WBAVS11000FR57209
Opcje:
Editions and packages
- S7RP Advantage package
- S402 Panorama glass roof
- S423 Floor mats velours
- S428 Warning triangle and first aid kit
- S431 Interior mirror with automatic-dip
- S441 Smoker package
- S481 Sports seat
- S488 Lumbar support, driver and passenger
- S493 Storage compartment package
- S494 Seat heating driver/passenger
- S4AB Fine wood trim burr walnut
- S609 Navigation system Professional
- S677 HiFi system Professional DSP
- S520 Fog lights
- S521 Rain sensor
- S534 Automatic air conditioning
- S548 Kilometre speedo
- S205 Automatic transmission
- S249 Multifunction f steering wheel
- S255 Sports leather steering wheel
- S2BH BMW alloy wheel, double spoke 156
- S320 Deleted, model lettering
- S321 Exterior parts in vehicle colour
- S801 National version Germany
- S851 Language version German
- S863 Dealer List Europe
- S879 On-board literature, German
- S8SP Control unit COP
- S1CA Selection of COP-relevant vehicles
- SB070 Battery 70 Ah, plant
Co ogarnąłem?
- Nic, auto mam tydzień

Co trzeba ogarnąć?
- Lancuch halasuje - postanowilem zrobic caly rozrzad + rozrzad pompy + wlozyc nowa, ulepszona pompe. Czesci juz zamowione, ale jeszcze nie przyjechaly.
- Naprawa mechatroniki skrzyni - bardzo mozliwe, ze sprzegla wewnatrz skrzyni rowniez sa zuzyte. Nie wiem, zobaczy sie co bedzie po naprawie mechatroniki, ktora zrobie za miesiac/dwa. Co najwyżej wrzucę ZF8HP.
- Ogrzewanie tylnej szyby - dziala tylko dolny pasek. Póki co polacze go z reszta paskow, a koncowo wrzuce poliftowa klapę wraz z nową szybą.
- Tempomat
- Ogarnąć lampy - albo retrofit ori xenonów, albo jakieś ledy. Co będzie to będzie, tak czy siak halogeny są brzydkie i przy okazji nie świecą.
- Ogarnąć lakier - tu jest ryska, tu jest ryska. Generalnie trzeba przelecieć caly polerką i potem pokryć go ceramiką.
- Lekki detailing wnętrza - generalnie w paru miejscach starta jest farba i fajnie byloby to ogarnac.
- Latarkę
- Wrzucić nowszego idrive + mod na android auto / carplay + pozmieniać glosniki
Aktualny stan pieniędzy wyrzuconych w błoto w sensie na samochód:

No, jak na auto które mam tydzień "trochę" pieniędzy poszlo, ale tak to jest jak robi się rozrząd.
Przebieg: Przebieg auta to 285000km. Sprawdzone w bazie BMW, wszystko ideolo
Generalnie z auta jestem strasznie zadowolony. Idealne dla mnie, czyli ciekawe, można cos w nim zrobić, a zarazem nie jest dziurą bez dna na którą trzeba wydać 30k by doprowadzić do używalnosci tak jak mojego E46.