Problem z zaworem regulatora turbodoładowania

Problemy z silnikiem, kopceniem, nierówną pracą, braniem oleju.
Także skrzynia biegów i kwestie dotyczące wydechu.
Przemek
Posty: 1
Rejestracja: 13/04/20, 12:19
BMW: e90
Rocznik: 2006
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Problem z zaworem regulatora turbodoładowania

Post autor: Przemek » 13/04/20, 12:35

Witam, mam problem z samochodem.
Po wymianie silnika mam dwa błędy z którymi nie mogę sobie poradzić.
Po przeskanowaniu systemów programem delphi wyskoczyły mi błędy:
449A- Zawór regulatora turbodoładowania-nieciągły
483D-Funkcja, aktuator prczzepustnicy-nieciągły
Przy wcześniejszym silniku wszystko pracowało ok.
Przełożyłem wszystkie podzespoły silnika z wcześniejszego i nic, dalej te same błędy wyskakują.
Turbo miałem regenerowane i pracowało fajnie,teraz na wolnych obrotach trzeba mieszać biegami gdyż turbo wstaje dopiero tak około 2,5 tyś obrotów, a przy gaszeniu silnika szarpie tak jakby klapa dławiąca nie zamykała się.
Trzeba może te elementy wykonawcze zaadaptować ?

ODPOWIEDZ

Last 10 Members Who Visited This Topic. Total 5 visits

spinecki (1), Awatar użytkownika Jarando (1), Przemek (3)

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości